زمین صنعتی
نوشته شده توسط : faeghe

زمین صنعتی
زمین صنعتی در تعریف اولیه آن نسبتاً مستقیم است در حالی که زمینی است که به صورت صنعتی منطقه بندی شده است، اما هیچ ساختار دائمی در محوطه خود ندارد.

سایتی مانند این همیشه لازم نیست یک ساختمان در محوطه خود داشته باشد تا یک تجارت صنعتی فعالیت کند. زمین ممکن است برای اهدافی مانند تجهیزات پارکینگ، ذخیره شن یا مالچ یا هر عملیات سطحی دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

سرمایه گذاری در زمین های صنعتی نیز به شما امکان ساخت و ساز از پایه را می دهد. نرخ جای خالی در بخش صنعتی املاک تجاری از لحاظ تاریخی پایین بوده است، بنابراین ساخت یک سازه در سایت صنعتی شما خطر بسیار کمتری برای داشتن جای خالی طولانی مدت نسبت به سایر توسعه های املاک تجاری دارد.

داشتن یک قطعه زمین صنعتی همچنین به سرمایه گذار این امکان را می دهد که یک ساختمان متناسب با نوع فرصت را تبلیغ کند که در آن مالک زمین هزینه های ساخت اولیه ساختمانی را که نیازهای خاص مستاجر را برآورده می کند پرداخت می کند و سپس پس از اتمام پروژه، فضا را به مستاجر اجاره می دهد. .

اگر صاحب زمین صنعتی هستید، چند مسیر خوب وجود دارد که می توانید به منظور بهره مندی بیشتر از توسعه خود طی کنید. هنگام توسعه هر چیزی، همیشه مهم است که ارزیابی کنید تقاضای محلی بازار شما کجاست.

انواع املاک و مستغلات صنعتی
انواع مختلفی از استفاده کنندگان برای املاک صنعتی وجود دارد و انواع مختلفی از سازه ها در ارتباط با آنها وجود دارد، بنابراین مهم است که با هر یک از آنها آشنا شوید تا بدانید هر نوع ملک چه نوع مستاجری را اشغال می کند.

به خاطر داشته باشید که برخی از این املاک می توانند کاربردهای صنعتی دیگری را نیز در خود جای دهند، بنابراین دانستن اصول اولیه هر یک باید به تعیین انواع گزینه های مستاجر پس از خرید ملک صنعتی کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: